29 May 2014

kelebihan kekurangan ROYAL JORDANIAN .

haish . . RJ ni kekurangan dia boleh aku kategorikan banyak lah kot :

- TICKET MAHAI SERVICE LOW !
- pramugari dia haram ta senyum pon time service pape .
- makanan ? berlapaq wei dalam RJ . 3 kali makan . sebab naik flight pukul 7.00 pagi so adalah breakfast kan ? breakfast dia , telur with sausage then roti . not bad la bagi aku sebab breakfast . then lunch ! aku ingat ada la nasi ke spaghetti paling kurang . apa yang sampai . . roti isinya sanyurah . hum ok . terima dengan hti terbuka . then bila sampai bangkok , transit kejap trunkan pnumpg , gerak ke klia bagi roti again ! seingat aku dulu , RJ punya service tadalah seteruk ni . makanan mewah kot . okey tu cerita 2 tahun lepas dimana aku ingat aku makan spaghetti with prawn
.
- toilet dia . urm tada orang bersihkan even dah terlampau lama digunakan . ROYAL JORDANIAN tada transit so faham je lah kalau penggunaan toilet tu melebihi 12 jam macam mana . sampai kat bangkok baru toilet dibersihkan .
- ruang seat dia agak sempit . i mean padat . if orang depan trunkan kerusi . . aku rasa macam nak terajang je . haha *maaf ta sopan .

kelebihan ROYAL JORDANIAN ?
- cepat sampai tada transit . transit bangkok sebab turunkan penumpang ja selama 45 minutes .
- PILOT ROYAL JORDANIAN daeebakk ! landing terbaik . ta terasa pon flight landing bagai . everything smooth je . alhamdulillah .

*nasib aku baik kali ni sebabnya budak lelaki thailand yang sebelah aku tu dia tukar duduk seat depan aku sebab tada orang . so seat sebelah aku tu kosong . then aku concer dua seat . oyeahhh . alhamdulillah rezeki . tidoq lenaaa . .

No comments: