12 May 2014

helwi day 2014


bismillah ! assalamualaikum w.b.t . haha lama ta menaip entry . so that kali ni aku nak ceritakan pengalaman aku kerja under helwi permai bagi sesi 2014/2015 .

the best teamwork ever aku cakap ! serious okey * maybe sebab team ni tak campur dengan syabab membuatkan aku selesa untuk bekerja . alhamdulillah team ni diketuai oleh seorang yang penyayang lagi baik hati . hihihi iaitu kak wan ajeerah binti wan mustafa atau lebih dikenali sebagai kak ikan buntal . hewhewhew ~

aku sayang team ni . rasa macam sekejap je kerja dengan mereka ni . dari ROAD TO HELWI DAY until HELWI DAY yang berlangsung pada 10 MAY 2014 SABTU yang bertempat di IQTISAD JADID YARMOUK UNIVERSITY IRBID JORDAN ! 

Director untuk program HELWI DAY ni kak sayyidah thaqiyyah binti sazali . orangnya lemah lembut sopan . suaranya memang pergh padu okeyh . nasyid pon best ! tarannum tak payah cakaplah . hafizah lah katakan . *

kak amnah yang deco luar dewan sangatlah menarik idea kreativitinya memang mantap . sangat cantik . :) secantik tuannya . the best thing time video gimik memang sangatlah menariknya ! 

aku bahagian teknikal program , banyak sangat benda yang aku belajaq ! dari sekecil kecil perkara hinggalah sebesar-besar perkara . mengajar aku untuk lebih matang dalam menangani setiap permasalahan yang timbul . alhamdulillah syukur dan selesa aku kerja dengan team ni . thanks a lot kepada ajk teknikal . korang memang mantap . tak lupa juga jutaan terima kasih buat semua team pelaksana helwi day ! tanpa usaha sumbangan tenaga kerja dari semua pihak tidak mungkin kita mampu menjayakan program ini . dan tanda izin dari Allah S.W.T serta redhaNya tidak mungkin program ini dapat berlangsung dengan sempurna .

ok sampai sini saja . final exam start 18 MAY 2014 ni so that nak kene study dah ! hoho :) 

RABIATUL ADAWIAH BAHARIN 
1308
PLAZAHOME SIMSIMAH .

No comments: