5 Jun 2014

kisah saya *_*

lamanya ta post entry ! nampak sangat pemalas nak online . poster ta buat lagi . rilek okey baru  je sampai kelantan ni from perlis .

29/5/2014 ^khamis : aku sampai airport kotabharu dah tengah hari . penat sangat bila kene angkut lugggage sendiri . haha . even anak sulung tapi berdikari tu , macam tak pernah je kan ? nasib aku ta bawak handcarry . kalau tak rasa nak tinggal ke semha barang tu dekat airport . balik lenggang je . *okey tu cerita seminggu lepas . aku punya kerja untuk jumaat sabtu haritu makan tidur only . tada langsung aktiviti mengembangkan minda .

ahad 1/6/2014 je aku tengok dunia luar sebab nak balik perlis . sampai je perlis langsung ta rehat . kerja habiskan duit je . * menangis sekarang ! huhuk .

and now bila sampai kelantan tengah fikir , apa aktiviti aku ya ? rasa nak fly balik irbid ambik soifi baiki muaddal . @@ * pointer jatuh lagi lah ^^ . humm .

hopenya aku lebih rajin sepanjang cuti ni untuk bedah buku masarif tu . hope !

No comments: