20 May 2014

nafsu perempuan !

alhamdulillah . harini hari paling banyak makan . ! dari celik mata pagi tadi makan magi kari sotong .

then makan cucuq ikan bilis .

lepastu kononnya nak pergi jumpa pakar mata sebab yana sakit mata tapi doctor pulak tada .

bila doctor tada kami dcde pergi lepak cuci mata kat carefoure . hahaha . *manusia yang tak sedar diri esok final exam . okey boleh menangis sekarang !

kat carefoure memang niat di hati nak cuci mata je tapi maaflah . bila dah namanya perempuan . . mesti ada yang sangkut punya .

benda yang menarik perhatian aku , beg lee cooper ! haha antara favourite brand aku . kasut and sandel lee cooper memang kesayangan aku lah . aku
grab yang kaler black and grey . senang nak matching dengan semua jenis warna baju nanti .

dari satu kedai ke satu kedai kiteorg melangkah . semua kedai boleh dikatakan kami jelajah . biasalah carefoure irbid kan baru je beroperasi tapi ta semua kedai buka lagi .

final destination . . carefoure . . tempat memang wajib masuk . beli barang rumah . . yana beli donut . hehe .

such  a good day sebab dapat grab beg yang simple tapi cantik pada pandangan mata aku . pandangan other people ? apa aku kesah .

balik rumah lepak kejap sambil makan donut yang yana beli tadi sambil tunggu maghrib . edah masak kari ayam ooo + nasi kuning . *muahhh sayang ko kecikkkk . #actually aku yang masak harini tapi
tukar jadual sebab aku exam esok .

aku kalau bab kari memang laju sangat . kari udang . kari ikan . kari daging . kari ayam . kari telur . memang aku hantu kari . tomyam and sup pun aku hantu jugak !

btw jom kita syukuri dengan nikmat hidup yang tuhan anugerahkan ni . alhamdulillah harini hidup aku memang colourfull sebab dikelilingi kawan kawan yang owsem and sporting . thanks god .

No comments: