27 May 2014

sebelum fly ~

hari ni last day before bertolak ke amman ~ heuheuheu . harini brunch dekat enem ! alhamdulillah tercapai jugak cita-cita nak makan kat enem dulu before balik malaysia 4 bulan :)

aku takda lah kaki enem sangat , tapi best jugakla kalau malas masak nak lepak enem . lepas santai makan-makan kat enem dengan mok , kak ya and kecik . then aku dcde dengan kechikk nak pergi balad beli barang yang orang kirim . cari jubah ! mencabar minda dan jiwa bila kedai yang aku aim tu , stock dah habis . terpaksa aku and kecik cari kedai lain . hummm . its ok .

alhamdulillah last kedai yang aku masuk ada size baju yang aku nak and sesuai dengan jiwa aku . 25 JD selai ! not bad kain dia pon ok . sukasuka *

lepas beli jubah aku p balad basah kejap beli barang yang budak rumah kirim . last day jugak jenguk balad before fly . 4 bulan lagi jumpa balik insyaAllah . Aminn * sayu hati berat perasaan . eh sayang nak tinggal bumi irbid ! beli rempah maqlubah untuk family :) huhu family aku start ummi , abah , angah , achik , kakak baby semua suka makan nasi maqlubah . so angkut beli rempah maqlubah 1/2 kg . haha .

--------------------------------------------------------------------------

balik rumah sambung packing barang . setup semua benda . setel hutang . hum duit mengalir macam air . result ? ahhhhh . hum .

ni ja luggage yang aku bawa balik * 

kak ummu sakit hati tengok barang aku sikit ja . haha kak ummu maaf ler saya ni jiwa lelaki sikit . memang malas kot nak bawa beg banyak-banyak ! 

doakan permusafiran ini selamat . moga ketemu kembali bumi irbid bulan 9 nanti . gonna missing every momments here * i will miss you . 




No comments: