27 May 2014

berat hati nak tinggal irbid !


bye simsimah !

malam ni malam last aku kat irbid ~ 26/5/2014 ! berat hati nak tinggal irbid . bohong kalau aku kata tak sayang tempat yang banyak ajar aku erti kehidupan . susah senang semua kot >:< . uwaaa nangis sangat dah ni . aku manfaat kan hari 26 ni dengan lepak dengan kak kinah kat cuzins buat kali terakhir . k.kinah dah nak grad dah sem ni . good luck akk ! rabi wish the best for you * insyaAllah ada jodoh kita jumpa kat malaysia nanti . first time rabi dengar luahan akk . sungguh akak sangat qawiey . isnyaAllah Dia lebih tahu yang terbaik buat akak . thanks k.kinah banyak ajar rabi tentang nilai sebuah kehidupan . 

harini jugak hari penat aku . banyak kali try to withdraw money kat yarmouk mall tapi failed ! naik malu dah aku dengan guard kat situ . ^_^ . dengan muka frust balik rumah ajak bebudak ni kluar teman aku lepak , then pergi makan kat hadramaut . kenyang isi perut , rest jap then jalan dari hadramaut tu ke arab bank . takda lah jauh sangat 2kilometer je pun . hahaha * kat malaysia ? haram nak jalan kaki cek oii . sat lagi orang kata aku gila pulak . 

hoyyeee ! kat arab bank boleh aku keluarkan duit . huhu duit semua nak bayaq hutang sebelum balik t.t . sebak sungguh hidup . menangis jugaklah bahagian untuk shoppping this year tadak . takpe shopping malaysia more heaven then shopping sini . pergi carefoure pon beli barang dapur je . 

-------------------------------------------

balik carefoure dah nak maghrb . duduk rehat dalam rumah kejap lepas isyak keluar dengan kecikk pergi aqsa 1 bayar sewa dekat ilham and bagi borang dekat faris . dari aqsa 1 aku dengan kecikk jalan godek-godek balik simsimah ambil barang then panjat aqsa 2 bayar hutang solihin then aku balik rumah simpan barang ( nasib solihin jiran aku )  . nak fly dah 28/5 pagi nnt . insyaAllah moga Allah permudahkan segala urusan . 

-------------------------------------------

lepas kemas barang packing sesiap .. aku ajak kecikk pergi withdraw money again dekat arab bank . jarak aqsa 2 and arab bank tadak la jauh sangat tapi aku dengan kecik jalan , 20 minit jugak la sambil layan perasaan . masing-masing sebak kot nak tinggalkan irbid ni . * nangis lagi ! sampai je sakan kuning kiteorang decide nak lepak lebnani kejap sambil call muraqib . hihi :) muraqib ni kalau mintak dengan sorang hamba Allah ni alhamdulillah tidak pernah menghampakan , tidak pernah mengecewakan ! terima kasih sangat jadi muraqib yang sangat baik . rasa nak bagi anugerah # wink.wink . aku order choclate milkshake 2 strawbry susu 1 . untuk muraqib kene la bagi jugak . sebab before ni tak pernah kot aku bagi pape dekat dia if dia muraqibkan aku . * maaf sangat ~ rasa kejam pulak :( . 

bila muraqib dah sampai aku and kecik jalan godek-godek ikut muraqib , sampai dekat dale3 jumpa syabab . maaf kami ada muraqib jangan pandang kami pelik . 

okey dah , panjang pulak nak type enty kali ni . happy ? alhamdulillah syukur dengan nikmat kurniaan ilahi . just waiting for tomorrow . nak shopping barang orang kirim and boleh bergerak ke amman ! hoyeahhh . moga Allah permudahkan segala urusan esok hari . aminnnn !  


No comments: