20 May 2016

lbp or vertigo ?

Nose bleeding , low blood presure , vertigo ? 

dah lama tak darah hidung dengan darah yang banyak . hum nampaknya im totallyy lost my blood tonight . nak pengsan pun ada . tapi sampai bila nak lembik ? mohon lah kuat sikit . sometime menyampah dengan diri sendiri sebab tak kuat langsung . 

kaki cramps ~ 

again mengeluh . 

tadi aku suspect low blood presure tapi takda lah nak stress ke mende . stress exam sebab susah kot ? tak pasti . 

bila rasa inbalance je darah dalam kepala terus suspect vertigo ! suka sangat buat andaian sendiri . sebab aku paling malas nak p hospital dekat irbid ni . sakit hati . bayar ubat memahal , ubat entah pape . takkan aku nak makan . then jawapan dia awak okay , takda pape . tekanan darah okay . aku ni explain about vertigo doctor pulak tak faham . last last sakit teruk macam mana pun stay on bed at home je lah . jimat duit . jimat masa . jimat tenaga . tak susahkan muraqib . 

aku pulak blurr , takkan la doctor tak tau vertigo  tu apa . or ada nama lain yang aku tak tahu ? muahaha krikrik betul . kang senang kalau ambil medical dulu . *oh please hakikatnya aku nak baca buku raqabah pun seru semangat study kan main susah .  

ceritanya malam ni kehilngan darah separuh gelas . esok kalau sakit kepala pening ni mula la meroyan nak balik . winter pun nose bleeding summer lagi la teruk . tadi pun jeny tegur muka nampak penat . semalam kak farah tegur muka penat . aku ni memang jenis muka tak da darah sangat ke macam mana ? selalu je orang tegur muka pucat . dah nama pun tak cukup darah kan ? 😂

dua tiga harini banyak je benda tetiba lost . nak berjalan tak strong tulang . pandangan tetiba lost . itu normal bagi aku . yang tak normal bila nak bangun time tidur , pening ! takkan teruk sangat vertigo aku ? ada kaitan ke dengan nose bleeding eh bila vertigo ? google tak membantu sangat . plus minus aku memang kena someone explain dari A until Z . 

kaitan ke dengan aku amal vitamin epo ni ? epo orang gastric kena dapatkan guide doctor tapi aku abaikan yang penting jaga breakfast . aku tak strong kalau tak take breakfast je . 

pakai spec pun mata rasa tak kuat . oh no . i need some sleep maybe ? 

kalau ummiabah ada comfirm dah tidur bawah ketiak ummiabah sesakit macam ni . belum esok , malam ni pun dah meroyan homesick . 


No comments: