9 Aug 2014

family gathering

[ 08082014 ]

punyalah lama planning nak buat family gathering ni dengan family belah abah ~ fuh fuh alhamdulillah finally semalam terlaksana jua hajat .

family gathering ni bukan semua pun adik-adik abah dapat datang . biasalah masing-masing sibuk dengan kerja masing-masing . yang ada adik abah no 4 , iaitu ayahchik aku . then sepupu abah yang aku panggil dia ' moklong ' . actually abah aku anak tunggal if ikut satu mak satu ayah . tapi bila meibatkan lain mak lain ayah ni , family belah abah aku jadi besar sangat .. adik beradik satu mak lima orang termasuk abah tapi ayah lain then satu ayah lain mak , ramai lagi ! okey berhenti membebel .

sebab lama tak jenguk diary comel aku ni so aku nak share la kebahagiaan aku semalam kan . asyik dok luahkan ketidak puasan hati dan kekecewaan je . tak adil pula rasanya :P


sesi BBQ . *chicken :) 


*fish . ada jugak request nak kaki ayam . abang hakim punya fav !


versi thailand punya rempah ! marbeles habis :)


ayahchik , irfan , ilham , ilmi ! 


abah punyalah semangat borak , ummi dengan gadgetnya ~ 


ini budak menangis tak bagi orang potong kek .


birthday ilham actually tapi dia yang melebih . 

heh ni je ke ? hoho . gambar whole family tak proper rasanya nak upload here . biasalah dalam reramai tu mesti ada sorang dua yang terselit pakaian tak cukup syariat . jom shutdown lappy then bawak budak-budak ronda pantai ~ :) kesian pulak dari semalam lagi nak p pantai . kalau orang tua boleh juga bagitau aku demam and minta faham , ni budak-budak . jumpa aku pun setahun sekali je . 

No comments: