2 Dec 2013

meniti hari tua *

dengan lafaz bismillahhorrahmanirrahim .. 

fuhh fuhh ... 

dah berhabuk bersawang bagai dah blog aku nih . aishh . nampak sangat kesibukan melanda . 

alhamdulillah syukur aku dengan nikmat islam , nikmat kehidupan yang Allah kurniakan . 

16 november 2013 ! genap umur aku 19 tahun . 

terima kasih ummi lahirkan anakmu yang comel lagi bulat ini . 

syukran abah besarkan anakmu yang cantik ini dengan sempurna dari segi pendidikan agama dan akhlaknya .

walau jauh dengan keluarga tercinta , lautan benua memisahkan kita . namun kehadiran sahabat yang comel di sekeliling aku membuatkan kehidupan aku disini bagai punyai satu keluarga .

prank yang menjadi dengan lakonan yang mantap dari korang buat aku teruja . ! 

yang aku bahagia , semua makanan termasuk kek ialah homemade ! thanks korang . nanti kita tunggu bufday eeedaaah pulak ye .

masakan chef-2 terkemuka irbid :)

lazat bak hang !! memang perghhh satay yang mantap . kek yang moist sesangat . nasi impit kuah satay yang mengancam . the bes part meehun goreng ouh ^-^ tak tertinggal air manggo yang juicy *

syukran to all mydear : 

asma'
amie 
yana 
eedahh :)

tak lupa jugak buat kakya :) 

No comments: