19 Oct 2013

cerita tentang kami :)

bismillahhirrahmanirrahim .

alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menghirup setiap udara yang Allah anugerahkan . masih mempunyai masa untuk mengadap lappy menaip entry kali ni.

entry untuk kali ni kisah hari raya aidiladha aku yang kedua kat bumi irbid , cerita tentang melapah dan openhouse .

walaupun hati aku meronta menangis tak dapat beraya dengan keluarga tercinta di malaysia sana namun kengkawan disisi merupakan keluargaku disini . mereka mengisi kekosongan ruang hati aku .

first eid adha 2013 irbid . rooftop plazahome 


actually pic ni tak lengkap ! gambar kami bertiga coz pic yang reramai takda dalam lappy . aghh bedal je lahh kan >:< 

ni pulak pic hari kami pergi melapah dowhh ! heaven dapat potong daging berserta dengan kenangan yang mantap yeah luka jari tangan . okeyh best memory .

3rd days eid adha . melapah daging korban 

ignore je pic aku yang senget benget tu . hahahaha . 

ni pulak kisah beraya di puskom melantak gulai tulang lembu . pipah heaven sangat dapat meratah tulang ni . best wehh da dua tahun ta dapt makan ni since beraya kat perantauan . arghh betapa aku rindu nak menghirup sup tulang kat perlis . perut cicah air asam utara . miss all of the momments . * crying 


ni rupa gulai tulang yang aku and pipah ratah :) 


moga ukhwah yang terbina ini kekal sehingga jannah . love . 

rabiatuladawiahbaharin 

No comments: