15 Oct 2013

anual grand dinner :)

K.A.M.I AKHAWAT E.X.I.T.O *

bismillahhirrahmanirrahim .

alhamdulillah , bersyukur sangat . harini hari raya dah . tapi lantaklah aku nak masukkan entry pasai AGD jugak ! entry pasai raya nexttime lah bila aku rajin .

hahah . mlm tu syida comell sangat . amie and asma' also look so gojes :) . kakya dengan blackdress memang perghh . syida whiteprincess . aku ?? ofcos simple mimple je dowh . pipah dressing mcm biasa ja . ingat boleh la tengok pipah melaram . adehh >,<

actually agaklah aku terkilan sebabnya tak dapat bergambar dekat papan EXITO . tapi takpe dapat jugak posing atas stage . 

even granddinner kat irbid ni ta segah n segrand kat malaysia , tapi memang memory yang akan terpahat dalam ingatanlah . 2013 :)
nor ilhamie , siti asma' , nur syahidah , aku !

insyaAllah moga ukhwah yang terbina diredhai Allah . tak sempat nk bergambar dengan pipah and kakya . aduhai . oklah next entry about raya pulak . 

No comments: