19 Sept 2013

perang minda vs perang jiwa ???

allahuakbar . rasa mahu tersungkur di syari3 jamiah . kepenatan . tidak ku pasti kenapa ! mungkin masih berbaki kerinduan merajai hati .

mafihi muhadorah . rubbama usbu3ul qodim yujad muhadhorah . * yeayyyyy ! mlompatlompat sih . bukan aku je . semua student bahagia kelas
takda . lagipun jiwa aku belum stabil . perlukan masa untuk tenangkan perasaan . *homesick .

first year tada pulak aku macam ni . alhamdulillah cekal dan tabah je . second year ni kenapa dengan aku ?? sensitif sangat . asyik ingat rumah je .

sis pulak buat hal . nak log in pun tak dapat . aishhh . takkan nak go on dengan madah yang semput tu je ? allahu allah ! bantu hambaMU yang hina ini untuk dapatkan yang terbaik . perancangan ALLAH lebih hebat kan ?? think postive . smile ;)

berperang dengan sis boleh bikin migraine . tapi itu yang harus di lalui . bukan aku sorang . semua pelajar yarmouk ! SEMUA okeyh . so jangan kerek sangat . jangan nak demand madah sangatlah . next sem try again . ada rezeki yang ALLAH dah tentukan untuk setiap orang .

apa yang penting ??? JAGA MUADDAL ! naikkan muaddal kau yang jatuh teruk tu awin .

*moga setiap langkah aku di bumi yang penuh barakah ni ummiabah redha . redha ALLAH ialah redha ibubapa ! takenote . mghrb already . solat jom.

No comments: