23 Sept 2013

langkahku di bumi irbid .

harini genap seminggu aku di bumi kinanah ini . jiwa merintih rindukan insan tercinta dibumi malaysia sana . ahhh ! sabarlah wahai hati . beberapa bulan saja lagi .

kelas masih lagi tidak teratur .

ceritanya semalam aku tersilap masuk ke kelas . kesilapan berpunca dari aku yang tersilap menyalin jadual . tidak mengapa ! ia memberikan seribu juta erti pengajran buat aku agar lebih cakna *

kelas account semalam hanya aku , pipah and fifi pelajar melayu . agak mengantuk bila lecture membebel dalam bahasa arab . aku tersengguk sudah !

subject maharat hayatiyah sudah selamat aku drop . mengurangkan subject untuk menjaga muaddal . moga najah buat aku nanti .

semalam juga aku drop subject adabiyat . masa tidak mengizinkan aku untuk bersama berjuang dengan kengkawan yang lain dalam subject yang tidak dikira kredit hoursnya itu !* banyak hikmahnya . bersangka baik dengan ketentuan Allah .

dengan langkah bismillah ! maha suci Allah . aku membuat keputusan untuk mengambil subject tahun 3 . nukud bunuk . redha saja bagaimana kelas nanti . harapan aku agar semuanya baik belaka . amin-3 .

madkhal ila tasyri3 * wahhhh subject kunci  . subject ni wajib ambil . no excuse . doc aku doc ziyad kelas pkul 2-330 petang kejap lagi = 6-730 petang waktu malaysia .insyaAllah kheir walaupun tada budak melayu yang aku kenal ambil dengan doc ziyad ni .



No comments: