14 Sept 2013

kuatlah wahai hati !

~ bismillahirrahmanirrahim ^

dengan namaMu yang maha pengasih lagi maha penyayang , berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi hari-hari mendatang dengan penuh ketabahan .

 ya Allah terima kasih kerana menganugerahkan aku keluarga yang bahagia dan sahabat yang istimewa *

my love ! myheart :)

sayu hati aku nak tinggalkan bumi malaysia . sumpahhhh ! 3 bulan kat rumah rasa macam 3 hari ja . ta sempat nak manja dengan ummiabah . masa ! cemburu sangat dengan aku , atau aku yang tak reti hargai masa ??? 

ummiabah ^.^ thanks a lot bahagiakan anakmu yang tercinta ini . anakmu yang manja yang banyak celoteh ini # maaf andai result second sem haritu merosot , membuatkan ummiabah kecewa ! tapi anakmu ini berjanji second year sejarah takkan berulang .!

* hug me , ummiabah :( 


chubby . gebu 

yang ! andai masa boleh aku undur .. ANDAI ... crying * ta sempt nak coretkan kenangan pada 2013 ni :( .

^abahummi.adik.kakak.achik.angah.syamim.tengku !

No comments: